Welk uitzicht vanaf je bed bevalt jou?

16 april 2015 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Deze studiereis is niet alleen bedoeld om het land en de mensen te leren kennen, maar ook om erachter te komen op wat voor bijzondere plekken je zoal kunt overnachten. Wij zijn overal maar een nacht geweest (maar het is echt aan te bevelen om overal veel langer te blijven) Van elke plek die ik heb bezocht heb ik in de fotomap enkele foto's gedaan. Dus bekijk deze even. Ik houd van plekken met een mooi uitzicht, dus de uitzichten vanaf de slaapkamers staan bij de foto's. Welk uitzicht spreekt jou aan?
Na aankomst in Auckland kun je in bijvoorbeeld op loopafstand van Queens Street een prachtig boutique hotel pakken. En als je de rust van het buiten de stad zijn wilt ervaren kun je op ongeveer een half uurtje rijden van Auckland op een plek terecht met een prachtig uitzicht over de stad. Hier hebben we de eerste nacht geslapen.
In Matakana zijn wij verspreid over verschillende accommodaties. Er zijn mogelijkheden voor ieders wat wils, zelf had ik een prachtige kamer, met balkon en fraai uitzicht over het omringende landschap.
Wil je echt iets heel bijzonders, bijvoorbeeld chique trouwen op een magnifieke locatie in een English-achtige cottagecountrystijle, huur dan de 3 lodgekamers af, gegarandeerd op en top verzorgd. Tijdens een bijzonder smakelijke lunch hebben we deze magnifieke plek bezocht.
Het hotel aan de haven in Tauranga is echt een hotel waar ik zelf graag vertoef, modern hedendaags ingericht en een uitzicht over de baai! Helaas gingen we de volgende ochtend weer snel weg, ik had hier graag wat langer van het uitzicht willen genieten. Fantastisch.
In Rotorua bezochten we voor 2 nachten een iets gewoner goed middenklase hotel. Uitstekende basis om het vulkanische gebied te ontdekken.
Met het vliegtuig zijn we naar Wellington gevlogen, daar heb ik met Maureen en Jeannette overnacht in een ontzettend fraai penthouse in een hotel hartje stad, echt amazing.
En welke spreekt jou het meeste aan? Ik ga zelf voor het hotel in Tauranga, met een prachtig uitzicht over het water.
Wil je mee info over een van deze mooie plekjes, je kunt hiervoor bij mij terecht.