Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
263

Over mij

Mijn naam is Marieke Adrichem, al vele jaren fijn getrouwd met Jelle, onze kinderen zijn inmiddels volwassen (24 en 27  jaar). Ik heb een enorme fascinatie voor bijzondere landschappen en natuurgebieden, vanaf mijn studententijd  ben ik tijdens vakanties en reizen altijd op zoek naar gebieden waar ik even "WAUW"  denk.

Over mijn reis

De reis die ik nu ga maken is een reis naar Peru, naar Zuid Amerika. Samen met mijn man Jelle gaan wij een groot deel van het landschappelijk heel gevarieerde land verkennen. De rondreis is samengesteld naar onze wensen: accommodaties lekker geregeld, veel reizen met lokale bussen en zowel de highlights als Machu Pichu zien, maar ook veel van het bijzonder land ervaren. Topper gaat onze Lares trail in het hooggebergte worden en het bezoek aan het regenwoud.

Bezochte landen

Ik heb 35 landen (14%) bezocht:

Aruba, België, Bhutan, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Jordanië, Maleisië, Marokko, Mongolië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.