Ik ben ingeloot voor een prachtige studiereis met Travel Counsellors naar Nieuw Zeeland

25 maart 2015

Na verschillende reizen voor mensen voor Nieuw Zeeland te hebben geregeld, reis ik over 1,5 week voor een intensieve studiereis met 7 collega Travel Counsellors af naar Nieuw Zeeland. Ik mag deze prachtige bestemming in het echt gaan ontdekken! Momenteel ben ik bezig met verschillende online trainingsmodules. Als ik de modules heb voltooid én in Nieuw Zeeland ben geweest kan ik gekwalificeerd KIWI-expert worden. Ik kan dan iedereen die naar Nieuw Zeeland wil gaan informatie geven over wat voor hun de beste reis is.

Veel Nederlanders hebben familie in Nieuw Zeeland wonen en combineren familiebezoek met een prachtige reis. Ik kan deze mensen helpen om deze combinatie voor hun, persoonlijk en op maat, te regelen. Maar voordat deze mensen de stap maken willen ze graag meer vrijblijvende informatie over de mogelijkheden die Nieuw Zeeland te bieden heeft. En er zijn ook veel  mensen die het gewoon leuk vinden om meer  informatie over een land te horen. Nieuw Zeeland is een land met een prachtige natuur en cultuur.

Dit reisblog geeft mijn eigen ervaringen weer. Mijn doel is heel veel kennis en ervaringen in Nieuw Zeeland op te doen zodat ik anderen een prachtige vakantie kan bezorgen!

Ik vertrek op 7 april en heb er heel erg veel zin in. Het reisprogramma is nog niet  bekend, maar we gaan zowel het Noorder- als  Zuidereiland bezoeken en het thema is PUUR!

Wil je de  twee weken dat ik in Nieuw Zeeland ben dit blog volgen, meld je dan aan voor mijn mailinglijst.

Met zonnige groet,

Marieke Adrichem

1. Lottie Buit:
    1 april 2015
    Wat een mazzel Marieke! Geniet maar heerlijk en ik ga je volgen.
  2. Sjef Oerlemans:
    veel plezier Marieke!
  3. Frans & Yvonne:
    1 april 2015
    Hallo Marieke, je hebt vast een gat in de lucht gesprongen. Super! We zullen je blog zeker volgen en zijn benieuwd naar je tips. Veel plezier en geniet ervan.
  4. Martina:
    2 april 2015
    Wat leuk, New Zeeland.Het is een pracht land. Ik ben zelf ook geweest met mijn vriendin die in het zuid island woont. Wat een vakantie was dat.
    Ik wens jou ook net zoveel plezier als ik het heb gehad.
    Ik zal zeker jou Blog volgen.
  5. Marry:
    2 april 2015
    fijne tijd Marieke. leuk om iets van je te horen.
  6. Gert van der Gaag:
    3 april 2015
    Ontzettend leuk voor jou.
    Vooral ook genieten, naast het werk, want dat hoort er natuurlijk ook bij!

Groetjes Gert
    Ps. kan trouwens het gezicht van Jelle, hem kennende, wel voorstellen bij het horen :)
  7. Loes:
    9 april 2015
    Ha Marieke,

Je bent al onderweg! Top zeg! Geniet van je weken...
    Loes